Reunió de la boda. Dijous 14 de juny.

Bueno, después de la despedida ve la boda i com no, Barraca no se va a lliurar de les últimes “putaes” dels amics. La reunió d´ahir va ser per aclarir la forma d´entregarli els diners per part dels amics. Después de parlar i parlar arrivarem a la conclusió de que lo millor es donarli els 11o € que acordarem entre verdures, i que canviariem lo máxim que puguera o la mitat en tot cas en monedes, i que se compraríen unes cistelles de pita pa fer-ho bonico.

Per lo tant, quedarem que el dijous que vé día 21 de juny faríem l´última reunió i quedaríem pa fer la carabassá i la pegá de pancartes. Cada ú que mire en sa casa, o a on siga, si té algún llansolet vellet pa la falla de San Josep.

El disabte de matí, el día de la boda, quedarem pa comprar les verdures i tenint tots el diners o bé entregant la part de verdures que a cada ú li toquen se ficarán, clavarán o incrustarán dins d´elles, i s´arreglarán les cistelles.

Si algú te alguna cosa que objetar, pues ja sap que pot escriure comentaris sense cap de problema, i que s´estudiarán totes les propostes d´ací al día de la reunió.

Ale, pues… Alivieuse.

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s